söndag 28 februari 2010

Jaaaaaa, mitt delmål avklarat!!!!

Jag har precis klivit av crosstrainern tredje gången denna vecka. Mitt delmål var att köra tre gånger i veckan fram till 1 mars och det har jag gjort nu. För er som inte känner mig personligen kan jag berätta att jag är inte direkt någon träningsnarkoman så jag är stolt över mig själv att jag gjort detta. Men jag tror det är bra med mål, det har peppat mig. Och inte minst att Matte i egenskap av min personliga tränare lovat mig en present om jag håller mitt mål =) =) Ska bli sååå spännande att se vad han hittat på =)

Idag på förmiddagen var vi ute på tomten och skottade bort all tung blaskig snö från taket på vardagsrummet. Det är inte ett helt platt tak så jag vet egentligen inte om man behöver. Men grannen gjorde det och då gjorde vi det också =) Dessutom gillade både Melwin och Albin att var ute och leka i snön medan Matte skottade. Matte byggde en soffa åt Melwin också =)



Innan snön blev blaskig var jag och barnen ute en dag i förra veckan med pulkan. I vanliga fall sitter alltid Tilda i vagnen och Melwin får åka pulka men nu tänkte jag att hon skulle få åka lite och han fick prova att dra henne.











(Tildas mamma gillar rosa...........)

Mina hjärtan ♥



Idag har vi varit ute och ätit på Crazy Cow tillsammans med Mattes föräldrar, farföräldrar och mina föräldrar för att fira att min älskling fyller 35 i morgon. Det funkade bra, barnen höll sig rätt lugna. Vi satt ändå i 2,5 timmar. Tilda började bli gnällig på slutet. Hon var väldigt trött och när vi kom hem hade hon 38 graders feber. Nu sover hon så sött i sin säng. Somnade bara jag la ner henne. Stackarn, hoppas det är bättre i morgon.

Hon blir 9 månader idag, min prinsessa. Sååå fin tjej!!!!




Nu ska jag börja planera in ett nytt delmål med min träning.
Oj.... kom på att 1 mars innebär att det bara är EN månad kvar tills jag börjar jobba..... har längtat efter det men nu fick jag nästan en ilning i magen.... Hmm.. det blir nog bra =)

Kram och gonatt

7 kommentarer:

Maria sa...

Grattis! Vad duktigt du är som är klarat ditt delmål. Spännande att se vad det blir för någon överraskning... Jag hoppas att du vill följa med mig och träna någon gång, det vore kul.

Fint kort på dina älsklingar, alla tre hade randiga tröjor. =)

Ladda nu inför tjejkvällen på lördag. Det ska bli så kul!

Kram Maria

Nina sa...

Grattis till ditt avklarade mål, ska bli spännande att se vad du får för present tycker jag också =)

Så superfina bilder på barnen!!! Melwin ser helnöjd ut när han får dra sin rosa lillasyster ;)

kram Nina

TinaStina sa...

Grattis till uppnått delmål! Vad blir ditt nya delmål eller kanske slutmål? Jag hänger ju på dig, stalker som jag är :)

Underbara foton på barnen! Jojo, det märks att du gillar rosa :D Du MÅSTE göra lite LOs nu när du fått till så himla fina foton.

Kramen!

Suz sa...

Åh,vad duktigt att du kör med makapären,verkar jobbigt. Jag är bra på att vila mig i form hehehe! Nyfiken blir jag allt på att se vad han hittat på;)
Bilderna på ungarna är sååå fina. De är otroligt söta.
P.s trodde jag hade kommenterat redan;)
1000 krya kramar Suz

Anonym sa...

Hon är söt som en sockertopp din prinsessa :) klart hon ska ha rosa hon är ju så fin i det.. kul o titta på dina bilder o se hur fort det går med di små!!!
kram sussi

http://stengeltjejen.blogg.se sa...

SKIT SKIT SKIIIT BRA jobbat!!! Jag vill ÅXÅ ha en SÅN så jag kan Träna hemma,,, för MIN tid räcker inte till ,,,,,, KRAMIS

Bodil sa...

Grattis x 3. Till dig som tränat duktigt. Till Matte som fyller år och till Tilda som fyller jämna månader. Kramar kommer från Trosa.