söndag 21 februari 2010

Hade tänkt....

....blogga ikväll, skulle bara klara av kvällens crosstrainerpass först.... Räknade inte med att lilleman skulle kräkas ner hela badkaret... VARFÖR!!!!???
Dock verkar han må betydligt bättre efteråt. Det är nu snart två timmar sen. Jag har kört mitt crosstrainerpass och han har ätit ett halvt smörgåsrån. Hoppas det betyder att det inte är magsjuka. Men när ska jag våga lägga honom?
Återkommer med det planerade inlägget en annan dag istället.
Kram och håll tummarna för oss!!!

4 kommentarer:

Agnieszka- Mamma till 2 sa...

Nej inte magsjuka igen. Hoppas det bara var någonting tillfälligt och att lilleman mår bra idag igen!

kramar till er

Nina sa...

Håller tummar och tår att det var något annat än magsjuka och att han mår bra nu!
Kram Nina

Tussemaja sa...

Hoppas det var något annat än magsjuka!

TinaStina sa...

Håller såklart tummarna jag också! Hoppas inte det är den ondskefulla magsjukan igen.

Yes, you're my inspiration girl *skratt*! Har precis avslutat veckans tredje pass. Kör 25 min på program 2 level 1 och 5 min nedtrappning på program 1 level 1. Mannen är ute och skottar men SÅN träning vill inte jag ha :)

Vi ses på tisdag! Kram!