söndag 13 mars 2011

En hel radda...

...med kort tänkte jag visa idag. Jag har inte slutat pyssla även om jag visst slutat blogga om det. Eller jag.. jag tycks ha slutat blogga över huvud taget. Men jag ska försöka skärpa mig. Nu när solen börjar titta fram kanske man kan få lite ork till det också.

Dagarna går och vi har haft en hyfsat bra vår. Vi hade det jobbigt i november/december med mycket vabbande och oron över kräksjukan som omringade oss från alla håll tog hårt på mig. Mon oro ligger ju som bekant på fobinivå så det var tuffa månader.
Vi har precis varit hemma en vecka med två febriga och hostiga barn men bortsett från det har vi varit rätt så förskonade under början av året. Nu ser vi med förhoppning fram emot varmare årstider.

Jag bränner av en hel radda med kort jag gjort sen jag sist visade några. Det finns några till som inte är fotade men jag ska ta tag i det så kommer de också senare. De kommer i kronologisk ordning och det första är sen september så det har blivit ett gäng....























Tilda har hunnit bli ett år och nio månader och min vana trogen måste jag ju visa kortet jag tog då. (Första året har jag fotat dem varje månadsdag, andra och tredje året har jag fotat dem var tredje månad och nu när Melwin fyllt tre och är inne på sitt fjärde år tänker jag gå ner till var sjätte månad. Så kul att ha likadana kort att jämföra hur de ändrar sig. )
Men jisses Amalia.. denna gången var det inte lätt. Det tar på tålamodet och hjärnan jobbar på helvarv för at tkomma på sätt att locka henne till skratt och att få henne att sitta still!!!!



Det var allt för idag. Dagis och jobb för oss alla i morgon!
Gonatt!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, vad många fina kort du gjort! Och Tilda charmig som alltid!

Kram från Sonja

Tussemaja sa...

Inte illa vad du har producerat! Alla korten du gjort är fina men min favorit är det svarta och turkosa. Så snyggt.

http://stengeltjejen.blogg.se sa...

Tusen tack för Komentarerna.. Jag får väl Ha Matte Som Lchf Konsult!! =)
KRAM på er

Curlingmor sa...

Hej du har något att hämta på min blogg.

Carro sa...

Tack så mycket! :)