fredag 14 januari 2011

Ja sudde te å

En stolt kille har under veckan berättat om vad som skulle hända under fredagen. Jag fyller tre år. Eller på Melwinspråk Ja sudde te å.
Tiden går fort och det är svårt att förstå hur fort de faktiskt växer upp. Lite läskigt när man tänker på det.
Tillsammans med Tilda for han runt som en virvelvind i tältet mormor och morfar hade med sig i kväll. I helgen blir det mer firade med farföräldrar och kompisar. Nu sover han lugnt i sin säng och en trött mamma ska göra det samma.



5 kommentarer:

Nina sa...

Grattis söta Melwin!
Kram Nina

Mia sa...

Kul att du är är intresserad!
Jag stänger 17:45. Så om du inte hinner lämnar jag in några mallar till gruppen.
Klart jag talar om när Maja kommer!
//mia

HUSnrNIO sa...

Tiden går alldeles för fort ibland:( Härlig bild! Grattis till stora killen=) Ha en trevlig kväll.

Nina sa...

Du har något att hämta i min blogg!
Kram Nina

Helen.HUSnrNIO sa...

Tack för din kommentar om mina tavlor=) Hoppas allt är bra med er och fina barnen. Trevlig kväll!