fredag 10 juli 2009

Sötaste passen

Det är ombyte på vädret här i detta landet. Förra veckan hade vi medelhavsvärme, igår regnade vi bort. Min inhägnade tomt höll på att förvandlas till en swimmingpool. Och idag blåser vi bort. Vi har ett jätteparasoll på tomten, som jag inte har orkat gå ut och fälla ihop. Det ser ut som att det lyfter snart... kanske dags att göra något åt saken...
Jag hatar blåsten. Matte älskar blåsten... visst är det konstigt.. Så nu är jag och barnen hemma och han är ute och vindsurfar.

I förrgår var vi och hämtade barnens pass. Är det inte hur sött som helst... Så nu kan vi åka till solen =) En månad och två dagar kvar.



I övrigt har det inte hänt så mycket som är värt att berätta om. Har varit i Norrköping och shoppat. Varit på trevlig 30årsfest hos Erik också förresten. Och ätit middag i hamnen med Maria och Tobbe. Vi har nog gjort en del när jag tänker efter. Svårt att komma i håg allt bara.

Här kommer lite bilder på mig och barnen och så kortet som Erik fick.






7 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan, vilka söta passbilder, jag måste ta fram Benjamins första pass och se om han var sötnos...!

Han tycker iallfall själv att det nuvarande passet är pinsamt, för det är snart 5 år och ska bytas i år - för fem årsedan var han 138 cm med kort hår och en riktig sötnos idag är han ju 171 cm och långhårig mager fjortis... ha ha ha, så sist han använde det hade de kollat konstigt på honom för det ser verkligen inte ut som samma unge.

Kortet till Erik är superfint, härliga färger.

Ha det bra,
//Malin

Nina sa...

Passen är ursöta =)
Jättefina bilder på dig och barnen, och kortet till Erik är jättefint!
Sköt om er!
Kram Nina

Suz/Kortmaja sa...

Så gulliga pass! Så fina bilder på dig och barnen speciellt det på dig o Tilda så underbart. Kortet till Erik är toppenfint,fina färger och blommorna är så snygga.

Kram Suz

Petra/Paradise sa...

Vilken fin familj du har!
Roligt att ni ska resa bort!..nä, jag är inte ett dugg avis.
TÄnk inte på mej som börjat få smått ångest för att jag börjar jobba om 2 veckor..:P
Kortet du gjort är sjukt fint!
Dessa blad var fantastiskt fina! Säg att det är en quickkutz-die!! PLEEEEEEASE!!! ;)

Kramisar

Anonym sa...

Otroligt att de tittar båda två, måste vara för att de är vana att bli fotograferade (eller, Melwin i alla fall ;D). Vi fick göra vårat pass om och om och om igen....

Snart åker vi ja. Ska bli skönt och "avkopplande" med semester. Vi längtar.

Ps. Kolla min nya vagn. Ds

Ses snart.

Sara & Alfons

SasSa sa...

Oh ett sånt underbart foto på dig och Tilda! Ångrar att jag inte tog sånna bilder. De är verkligen minnen för livet.
Och kortet till Erik var jättefint!
De bladen gillar jag så använder dem inte så mycket som jag borde dock. Kanske dags att plocka fram igen:).
Önskar fortsatt mysig kväll.
Kram SasSa

Vixen sa...

Vilket fint grattiskort.