onsdag 22 oktober 2008

Kalaskillen och Melwins uggla

Idag har jag varit på babysim för sista gången.... Tredje omgången började idag med från och med nästa gång (om två veckor, uppehåll nästa vecka pga lov) blir det pappa som kommer att gå med Melwin. Jag ska ju börja jobba...gaaaahhh!! Det känns ok men samtidigt lite skrämmande. Hur ska Melwin klara sig utan mig, och hur ska jag klara mig utan honom.....

Varför är det så svårt att släppa kontrollen?

Efter önskemål kommer här en bild på Melwin när han var på barnkalas.



Måste även visa upp resultatet av mitt kladdande på hans vägg. Hela rummet är inte klart än, det ska till lite söta gardiner och så. Så här kommer endast ugglan än så länge. Den ser bättre ut på långt håll än om man studerar den nära men man är ju inget proffs och Melwin är inte så kräsen =) Fast det var betydligt svårare än jag trodde.


Mönstret till ugglan är ett overlay som heter Out on a limb och ser ut så här.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Det vlev ju super nice med din väggmålning! Vilken nice Tiger han har, vet du jag har också en sådan, och en stor Puh och en Stor Ior som åkt hela vägen från Disney world i eget säte!!!
Ha ha ha!
...jag fick inte plats med dem i väskan så jag bar dem som handbagage!

Anonym sa...

WOW väggmålningen blev så kanon fin du kan få komma hem och måla på min vägg också fast inte en Uggla något annat kul kanske :)
Jag forstår att det blir svårt att lämna din hjärte kunusare Melvin han är jo bara så söt Therese! Men det kommer att gå jättebra ska du se, jag håller tummarna för dig !
Hälsningar & Kramar från lilla pyssel Inger:)

Anonym sa...

Åh,vad fint det blev.Fiffig idé!Ja,din pojk han är det sötaste jag träffat,så underbart go. Kramar i massor

Anonym sa...

Vilken fin uggla! Och korten så klart!

Nina sa...

Blev ju superbra med ugglan! Och vilken kalassöt kalaskille! =) Ha en skön helg! Kram Nina

Anonym sa...

Riktigt, riktigt snyggt!!!!!!
Kjam...

Anonym sa...

GGGGGGGGGGGuuuuuuuuudddd, vad snyggt det blev. ho ho på dig maja