lördag 4 oktober 2008

2 nya badrum

Nu är båda våra badum färdigrenoverade. Sååå skönt att kunna duscha och gå på toa var man vill. Och att slippa ha hantverkare komma och gå hela tiden. Dessutom är det ju lite lyxigt med två nya fina badrum.
Så här ser de ut:


Det övre badrummet med badkar, våtrumsmatta och våtrumstapet.


Det nedre badrummet med kakel och klinker och den lyxiga duschen med stor takdusch eller vad det heter =)

Kan inte låta bli att visa den här bilden. Melwin och polarna Vincent och Theodor på babysången när de fått (maraccas)ägg att spela med. I deras ålder är det mer intressant att suga på dem än att spela med dem =)




I går kväll var vi bortbjudna och för att inte komma tomhänta hade vi med en flaska vin. Jag gjorde en vintag till den (som jag har lärt mig av Inger att det heter).



Ikväll harvi haft Melwins farfar och hans Nina på besök. Jättetrevligt och kul men nu är jag trött...

6 kommentarer:

Anonym sa...

KANON SNYGG VINTAG Therese du kan det där kanonbra !!!!
Vilka fina badrum det värt jo helt KANON forstår att du/ni är mycket nöyda tyckte mycket om !
Sköt om dig och ha en TOPPEN söndag så hoppas jag vi ses på pysselet nu till veckan!!!
Hälsningar & Kramar från lilla pyssel Inger

Anonym sa...

Vilken fin vin tag du gjort, supermysig, och badrummen är kanonfina, gott med nytt och fräsht, det kommer att vara min prio ett om jag köper ett hus och badrummet/badrummen är av äldre modell...

Och äta maraccas är nog mer intressant än skaka och spela, gullia småpluttar tycker jag!

//Malin

Anonym sa...

supersött kort å fin insida! =)
Själv är jag för lat för att orka göra insida och/eller baksida ;)
Härlig tag du gjort också!! (såg förra inlägget)
Den ska jag rakt av "sno" av dej ;)
Perfekt gå-bort-present! =)
hur känns det att gå tillbaka till jobbet då? hur länge har du varit hemma?
Stor kram petra

Anonym sa...

Du gör sååå fina kort,suckar jag avundsjukt!
Ja det är en stor röd igelkott på Lukas bak! När flickorna var små så hade de byxor i samma material fast rosa.
Jag kommer att vara 50% dagmamma från mars till hösten då Lukas kommer att börja på dagis. Ska bli så kul!
Kram

Anonym sa...

Vilken vacker vintag med underbara färger och badrummen ser verkligen kanonfina ut (avis) :-) !!

/Susanne

Familjen Anselmius sa...

Hej!
Fina badrum!! Jag är på gång att renovera badrum. Undrar vad din våtrumsmatta samt vägg heter i modell och färg?
mvh Sara