måndag 1 september 2008

Mamma-babypyssel

Idag har Sophia och Theodor varit på besök och vi har gjort tryck på bodys till småttingarna. Det är inte alltid lätt att få hålla på ifred, alltid är det någon som vaknar, är hungrig, ramlar, blir slickad av hunden eller bara tröttnar på att inte få någon uppmärksamhet. Men när man är mammaledig har man ju all tid i världen så till sist fick vi ihop våra fina bodys.

Visst blev de fina!

Grabbarna sysselsätter sig på golvet.

Ett nytt kort att visa. Överlämnades igår till min kusin som noterade att katten var väldigt lik hennes =)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fina killar! Kortet är jättefint precis som vanligt.
Kram

Anonym sa...

... som Suz skriver superfint kort som vanligt, man kunde ju nästan tro att det var till mig... förutom åldern då... ha ha ha ha!

Pojkarna är supersöta!


//Malin

Anonym sa...

Pojkarna var ju jättesöta ju..

Annica H sa...

Så mycket fint du har att titta på härinne! Och lille Melwin verkar vara en ljuvlig liten parvel!
Du! Jag är intresserad av en punch, om det finns någon kvar? Titta gärna förbi hos mig och lämna en rad, em det finns någon "över" med mitt namn på... :)
Mvh Annica H

Anonym sa...

hej...jag är sugen på en punch...har du fler kvar så skriv en rad på min sida eller maila mej på snippytea@hotmail.com

Anonym sa...

tack vad gulligt av dej..bara maila när det e dax :-)

Anonym sa...

Hej på dig Therese!
Man vill jo självklart vara med så jag är JÄTTESUGEN på en punch... om det finns fler kvar.......
Gillade ditt nya kort som vanligt underbara klara färger!
Ha en toppen dag och hoppas vi ses i kväld det var jättelänge sen!
Kramis Inger

Nina sa...

Var tvungen att forska lite i vad det där var för punch men den verkade ju väldigt användbar... finns det kvar någon till mig? Kram Nina

Anonym sa...

Hej!
Tack för den fina kommentaren i min blogg ;o)

Gillar verkligen dina kort också. Undrar lite om ett alfabet. Du använde det till "grattis" på ett kort i ett tidigare inlägg, jag tror det var tillsammans med en stämpel från Sarah Key och en utstansad slända. Vad är det för alfabet?