fredag 28 mars 2008

This is where it all begins....

Jaha, så ska man prova sig på det här då... Det blir spännande. Jag har blivit så inspirerad av alla bloggar jag varit inne och besökt där alla visar upp sina scrappade kort. För ja, jag är en scrappare. Ganska ny på området men med ett stort intresse. Jag tänkte alltså lägga ut mina alster här, kanske få en kommentar, lite kritik eller tips. Vi är ett gäng glada amatörer här i Nyköping som träffas och pysslar tillsammans en gång i veckan under ledning av Suzanne, Nyköpings kortmakeris okrönte drottning. Jag länkar till hennes sida Wahlbergs krypin så kan ni gå in och se med egna ögon. Det är farligt att umgås med henne, hon har inspirerat mig så mycket och all min lediga tid nu när jag är mammaledig gör att jag hittar en massa saker att beställa hela tiden - det blir dyrt!!!
För att mjukstarta lite och testa funktionerna här på sidan så börjar jag med att lägga ut en bild på den unge man som tar upp det mesta av min tid just nu - Melwin.
Hej så länge!





1 kommentar:

Anonym sa...

Grattistill nya bloggen. Nu väntar jag med spänning på korten. Kram Suzanne